tisdag 3 februari 2015

Dag 34, något mer...

Läste just själv igenom min blogg och inser att den är ganska tråkig och liksom "fattig"... Speciellt nu när jag inte lyckades få bilder tillagda, lyckas inte via mobil, tyvärr, och inte så lätt heller via dator.

Nu är vi ju redan in i februari men jag har inte vågat väga mig ännu, har ju haft mens nu och jag brukar alltid bli uppsvälld då, så ett möte med vågen vore ödesdigert då!
Dessutom har jag gjort så mycket snöarbete de senaste dagarna att mina muskler värker, så jag tror de väger mer nu medan de gör ont? ;)
Och (värst av allt) så känner jag mig jättetjock ibland och bävar därför för mötet med vågen, tänkt om jag ännu väger över 85? Då skulle jag känna mig SÅÅ misslyckad, TROTS att jag ju isåfall ändå gått ner nånting ! Men jag vill inte väga mer än max. 81kg nu nästa gång jag väger mig, och jag är rädd att jag inte hunnit gå ner 8kg på några veckor. Min takt brukar vara högst 3-5 kg/månad.

Så detta är orsakerna till att jag inte delat med mig av vikt resultat än. Men det kommer!
Ett av mina delmål är att när jag väger under 80 (helst rejält, typ 77) så ska jag färga håret! :)

Håller upp hoppet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar