onsdag 18 februari 2015

Dag 49

(ca. 10.30) -två "fastlagsbullar" och en mugg kaffe med grädde
(13.35) -ost!
(15.40) -en "fastlagsbulle", delvis med smör och salt på...
(ca. 16.30) -te med grädde och en "fastlagsbulle"
(17.05) -lite broccoli med smör (ett konstigt, "undermedvetet" sötsug... Vill äta trots att jag är mätt.. Mår surt, är otrevlig, lättretad, explosiv... Varför? Sitter hemma, tänker på allt jag borde göra, varit ute nog, trött. Känns illa att jag inte lyckats bättre med vissa åtaganden, ser inga lösningar på ett flertal praktiska problem... Därför sötsug? Kanske.)
(18.10) -kokosvispgrädde och fastlagsbulle med hallon (känns nu som jag återfallit, trots att jag gav lov åt mig själv till detta. Men jag är så jättemätt och känns som att jag syndat... Hoppas jag lyckas vara oäten resten av dagen!! Är spänd för morgondagen då jag ska åka slalom för första gången i mitt liv. Dessutom måste jag få barnen ihoppackade då det är inatt deras sista natt hos mig, stressigt värre och jag skulle bara vilja gå och lägga mig NU...)
(Senare: mår fysiskt illa med magont och ser nu sambandet varför, har ätit för mycket 'bullar' och för lite MAT... Ska försöka korrigera detta, hoppas på en bättre morgondag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar