fredag 20 februari 2015

En bra och en mindre bra dag... ;)


Dag 51

Verkligen botten, död, dag idag :( superont i vadmusklerna och hela kroppen!

Vaknade först lite över 5 (efter mindre än 6 timmars sömn) och hade drömt att jag sovit tills över 20 på kvällen. Låg vaken tills älsklingen kom hem från nattskiftet och somnade sedan om ca 7... Vaknade 10.30 typ.

(ca. 11.30) -en mugg kaffe med kokosfett och två stekta ägg med smör och ost
(17.35) -sallad med grynost, olivolja, lövbiff med kryddsmör och grönsaker: broccoli, kål, lite paprika, jalopeno och någon morotsbit. (Mätt!)
(ca. 19.30-20.10) -några ostskivor och mascarpone (250g!)

(Trött och gråtfärdig, ond dag)

Dag 50!  :-D

Var idag o skidade slalom med familjen, första gången i mitt liv på slalomskidor, gick över förväntan! Jag vågade mig upp i de stora backarna och jag föll inte en enda gång! Jee!!

I matväg gick det väldigt bra (jag tog med mig egen mat hemifrån):
(ca. 10.20) -en mugg kaffe med grädde och två stekta ägg med ost
(15.45) -tre stekta ägg med ost, minitomater, en lchf-fastlagsbulle (sista!) och en kopp kaffe med mjölk (4,8% kh, det enda jag köpte därifrån)
(ca. 20.00) -lite smetana och minitomater (tog sen ett hett bad efter dagens svettiga äventyr. Nu börjar oxå min barnfria vecka, skönt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar