lördag 10 januari 2015

Dag 10

Idag är jag tyvärr förkyld. Började känna mig lite krasslig efter simningen i förrgår, och igår sov jag typ hela dagen. Ändå mår jag ännu sämre idag :(
Men gårdagens träning uteblev, tog endast en promenad på ca 30 min. Och så glömde jag att skriva vad jag åt igår:

Dag 9

-en mugg kaffe med grädde
-ett stekt ägg
-en portion nötbiff, blomkål och broccoli med smetana (det lagade min älskling <3 )
-en ostskiva
Var inte mycket så idag bestämde jag mig för att ge min kropp lite mer Kh, så idag har min dag börjat såhär:

Dag 10

-en kopp kaffe med grädde
-lite smetana
-en mugg te med grädde
-ägg och tonfiskröra med vitlök och en nypa fibrex i, stekt i massor med smör förstås ;) (typ 70-90g skulle jag tro) och lite röd paprika samt några skivor ost därtill
-en till portion ägg och tonfiskröra med vitlök, och ett par skivor ost till det
-en mugg te med kokosfett i (första gången jag testade det, var ju riktigt gott!)

Försöker lägga till bilder på dagens frukost/lunch och gårdagens middag (om det funkar denna gång):




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar