lördag 17 januari 2015

Dag 17

Idag:

(ca. 10.30) -kaffe med grädde. (Mätt, promenerade till butiken)
(ca. 13.00) -ett stekt ägg med smör och ost
(ca. 17.30) -köttfärs"korvar", broccoli med smör och smetana och lite knackkorv

Dag 16

Sovit säkert 11 timmar?

(ca. 10.30) -en mugg kaffe med grädde, flera skivor ost, lite kalkonfile, smetana och lite kokosfett! (Riktigt mätt, och magen fungerar!)
(ca.16.15) -en stor näve nötter (para-, pecan-, hasselnötter och mandlar)
(ca. 17.30) -en portion stekt knackkorv med smetana, 2 köttbullar (kh8%) med lite lök.
(ca. 20.00) -några skivor ost, gurka och mineralvatten (var varken hungrig el sugen men "tvingades" äta med familjen... ;/ ) MÄTT!

Var idag i simhallen med min dotter.
(Lite halsbränna igen när jag lagt mig...)

Dag 15

(ca. 10.00) -en mugg kaffe med grädde och två stekta ägg med smör och några skivor ost
(ca.14.30) -smetana och grynost, gurka och 4 skivor polar ost
(ca. 18.45) -nötter. (Före träning ;) orkade bättre den här gången, trots migrän inatt/imorse)
(ca.  21.30) -kalkonfile

YES lycklig! :D (trots halsbränna, kan bero på mineralvattnet? Drack över en liter medan jag tränade, samt satt i infraröd bastun. Eller så var det för att jag åt så sent.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar