tisdag 27 januari 2015

Dag 27

Funderar mycket på min 'addiction'... Det första jag tänkte på när jag skulle äta morgonmål nu var "GOTT" och pepperoni med ost.... Stön!
"Tvingade" ändå mig själv att steka ägg...

(ca. 10.00) -en mugg kaffe med grädde, två stekta ägg med smör, ost, pepperoni och några minitomater... ett piller 'Ripped - hardcore'  (Åt nu upp all pepperoni som fanns kvar och tänker INTE köpa mer, ska försöka undvika ifall det var en sk. 'trigger' ...) (Nåja, var nu så "stressad" inför möte med min skolare att jag rökte en cigarett dessutom, har inte rökt sen 8.1....)
(ca. 14.00) -en mugg kaffe med grädde
(ca.19.45) -ostplättar à la 56 kilo bloggen, gjorde egen grädde till det av vanlig vispad grädde med lite mixad mango i, blev jättegott! Och gjorde en plätt till "smörgås" med smetana, ett salladsblad, en skivad minitomat och lite örtsalt på, Mums!

Försöker lägga till bilder, få se om det lyckas nu?

Dag 26

(ca. 07.30) -grynost och smetana, en mugg kaffe med kokosfett, ett piller 'Ripped - hardcore' (var o träna!)
(ca. 13.00) -en stor portion av sallad, kål, broccoli och kokta ägg, lite feta ost och en halv kopp kaffe med kaffe grädde (5% Kh) (orkade inte med mer)
(ca. 16.00-16.45) -en massa ost, kalkonfile och pepperoni (åt mig helt svinmätt!!! Hetsätning, frosseri... :-s Shit, varför nu igen??!!)
(ca.21.30) -nästan en hel mango! (Kände att jag behövde det, men funderade mycket på detta "drog beteende", klarar jag detta själv? De har pågått i över 10 år nu o känns som det bara blir svårare... :'( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar