fredag 9 januari 2015

Dag 9

Hej kära läsare!

Som ni märker så ligger jag lite efter med uppdateringen här på bloggen, detta beror på att jag litade på blogger appen på min nya telefon och den gjorde mig besviken. Det gick inte att ladda upp bilder med den (även om det borde ha gått) etc...

Men vi är ju vana vid nederlag och jag låter mig inte störas, utan kämpar på! :)

 Rubriken är nu dagens datum så alltså up to date, men gårdagen blev ju oskriven så den kommer nu här:

Dag 8

-en mugg kaffe med grädde
-sammanlagt 3 portioner av samma mat: köttfärs med broccoli och vitlök, med mycket kryddor och stekt i massor smör (jag åt det vid tre olika tidpunkter igår: ca kl. 11, kl. 17 och sen kl. 18.30 ungefär)
-ett par skivor ost och en klick smetana

Under dagen besökte jag bl.a. simhallen med mitt yngsta barn. Köpte även "nyttig" dricka, då jag är trött på bara kranvatten.




Bifogar bilder: (nu via dator då mobilen alltså krånglar)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar